C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
My Bubu Sayang ♥ 
Sunday 5 May 2013 ✿ 07:43 ✿ 0 Royal Person (s)




Heyy heyy , nak tahu tak siapa dalam gambar nie ? Mehh , aku nak cerita nie ,bacalah kalau anda semua sudi nak baca pasal someone dekat dalam blogger nie :)
Nama penuh dia Muhammad Amirul Bin Halim ♥ aku sayang dia woii , dia sweet jea . seronok aku dengan dia . kalau otp pasti ade jea benda lawak yang nak dibuadnye .. aku sayang tahap gorilla dekat diaa , aku taknak kehilangan dia .. kalau boleh aku nak kawin dengan ,, wohhoo , gatal aku nie :) takesah , yang penting dia aku punya ,,, tiada siapa boleh ambik dia dari aku . siapa ambik dia dari aku , aku pancung orang tu .. aku sayang dia , aku harap aku dapat sembuhkan penyakit dia .. aku nak dia sihat . kalau lah nyawa aku boleh ditukarkan , nak jea aku tukar nyawa aku dekat dia ..  aku nak tengok dia happy jea .. aku taknak dia sedih sedih . aku taksuke tengok dia sedihh ..
Kenangan aku dengan dia memang indah .. mula mula abang and adk angkat , last last jadi couple .. lawak wehh . umur tak menghalang seseorang tu couple kan ?? aku harap hubungan aku akan kekal dengan dia . aku nak hidup bersama dengan dia . :'( walaupun aku selalu gaduh dengan dia tapi mulut aku pasti berat nak cakap Break dengan dia . aku terlalu sayangkan dia . aku nakk dia jadi teman hidup aku . Bubu , maafkan munched kalau munched banyak buad salah kat bubu . munched sayangkan bubu sangat sangat :'( munched tahu munched banyak menyusahkan bubu .. munched banyak buad bubu nangis .. munched jahat kan ? :/ iloveyou Muhammad Amirul Bin Halim ♥ 
Bubu janji tau tak tinggalkan munched ? munched tak boleh kalau tade bubu .. bubu lah semangat munched sekarang . bubu jea sanggup teman munched kemana saja munched pergi :') bubu terlalu baik dengan munched . nah muaahh setepek kat pipi bubu :* iloveyou Muhammad Amirul Bin Halim :)

                     

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background