C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Berakhir :'(
Saturday 22 September 2012 ✿ 20:16 ✿ 0 Royal Person (s)


Semalam adalah hari yang paling terburuk dalam hidup aku.. Ape salah aku sampai kau buang aku ? Kau dah tak nak dekat aku lagi ? Kenapa kau yang mungkir janji ? Mane janji - janji kau yang kau buat mase kita jumpa ? Selama ini aku baik dengan kau , aku layan kau , aku tak pernah terniat nak tinggalkan kan sebab aku berpegang pada janji aku ..Aku akan tetap tunggu kau terima aku balik .. Aku terlalu sayangkan kau .. Aku nak kau jadi cinta terakhir aku .. Tapi apakan daya kau lebih memilih dia berbanding aku .. Aku tak dapat nak menahan kau lagi .. Kau dah tak perlukan aku dalam hidup kau .. Kau hanya perlukan aku bila kau kebosanan je kan ? Bila kau dah dapay yang lain , kau buang aku macam sampah .. Kau fikir aku ini apa ? Aku ini manusia lah .. Aku ada perasaan jugak .. Tak boleh ke kau berbincang dengan aku ? Kau tinggalkan aku tanpa sebab yang kukuh .. 


Aku berjanji aku akan rebut balik cinta kau .. Itu janji aku ! Kau tunggu dan lihat .. Aku akan buat apa je asalkan kau jadi milik aku .. Tiada siapa boleh ambil kau dari aku .. Kalau nak jugak , kena langkah mayat aku dulu .. Kau hanya milik aku sampai bila - bila.. Ingat itu !!! Kau jangan fikir aku akan mengalah dengan begitu mudahnya .. Mungkin kau nampak aku lemah tapi aku akan jadi lebih kuat bila hati aku disakiti .. Aku sedar kau tu ' Hotstuff  ' mane layak kawan atau couple dengan aku .. Aku ini tak setaraf dengan kau .. Aku sedar sangat -sangat ,, Tapi aku tak pernah ambik kesah pasal semua tu . .Aku hanya inginkan kau terima aku seadanya , sayang aku dengan ikhlas dan kau setia dengan aku . Aku tak tengok paras rupa atau wang ringgit .. Aku minta Teddy Bear , bukan aku nak sangat cuma aku nak lihat sayang kau terhadap aku .. Aku tak kesah kalau kau tak dapat berikan aku hadiah semahal sampai beratus - ratus .. Aku hanya inginkan diri kau dan sekeping hati kau ! 


Aku akan tunggu kau sampai akhir hayat aku .. Aku jadi begini disebabkan aku dah jatuh hati dekat kau .. Kau selalu buat aku happy setiap malam .. Aku dapat bergurau dengan kau .. Dapt lepaskan rindu dengan texting kau .. Tapi sekarang hidup aku kosong dan sunyi .. Dah takde siapa nak teman aku malam - malam .. Aku dah takde siapa - siapa nak otp .. Aku sayangkan kau sangat - sangat .. Aku tak nak kehilangan kau .. Bermula 2 August 2012 perkenalan kita dan berakhir 23 September 2012 .. :'(


Aku sayang kau Muhd Hafiz Bin Mohd Hasidin :'(

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background