C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Maafkan Saya :'(
Friday 28 September 2012 ✿ 09:01 ✿ 0 Royal Person (s)


Awak , saya tahu saya dah banyak buat salah dekat awak .. saya tahu saya tak pernah nak tunaikan pemintaan awak .. tapi awak perlu tahu , saya tak nak tunaikan sebab saya nak awak orang pertama yang sentuh saya setelah diijab kabul .. saya tahu saya salah .. saya mintak maaf sangat - sangat dekat awak ..tapi apakan daya ,saya hanya insan yang lemah .. saya hanya mampu menangis dam memohon kemaafan .. saya tahu kesalahan saya terlalu besar untuk awak maafkan saya kan ? saya tak pernah salahkan awak ..


Awak , saya terpaksa buat macamnie.. Hari khamis haritu , saya mimpi .. saya mimpi awak gaduh dengan gf awak sebab saya .. saya rasa bersalah sangat .. dalam mimpi tu saya nampak awak menangis kecewa .. bila saya nampak , saya teringat mase awak menangis sebab saya ..ermm , saya taknak lihat awak sedih ... dari situ saya buat keputusan , saya cari gf awak dan terangkan segala - galanya .. tapi gf awak mintak saya tinggalkan awak , so demi kasih sayang dan cinta saya terhadap awak , saya sanggup lakukan sebab saya nak lihat awak tersenyum lagi .. secara jujur saya cakap , hati saya menangis ,sakit dan terluka .. tapi apakan daya cinta saya dah tak bermakna dalam hidup awak ..


Percayalah , apa yang saya lakukan , hanya disebabkan saya ingin lihat awak bahagia walaupun saya disini menderita dan menanggung penderitaan seorang diri ..awak , saya sekarang dah jauh dari awak .. secara jujurnya , saya akan merindui semua tentang awak tapi saya perlu pergi .. saya dah tak kuat nak hadapi semua nie .. saya lemah , saya dah tak berdaya nak lalui penderitaan nie semua ..buat sementara waktu saya pergi untuk memberi peluang kepada awak .. saya cemburu melihat kemesraan awak dengan gf awak .. hati saya sakit..


Saya hanya pergi untuk sementara .. saya akan kembali dan cari awak kembali ..awak jangan risau ..saya takkan tinggalkan awak .. percayalah , hanya awak yang ingin saya jadikan putera dihati saya .. saya harap awak dapat jaga diri .. jangan lupa makan .. saya tahu awak dah tak perlukan saya .. saya terima .. awak perlu tahu , saya sentiasa sayang awak .. saya akan cinta awak sampai bila - bila .. rindu , cinta dan kasih sayang saya terhadap awak takkan pernah kurang ...saya takkan pernah tinggalkan awak..itu janji saya .. maafkan saya kerana saya terpaksa pergi jauh .. 
I LOVE YOU SO MUCH SAYANG .. :'(


MAAFKAN SAYA MUHD HAFIZ ..



Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background