C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Luahan Hatiku :'(
Saturday 22 September 2012 ✿ 02:45 ✿ 0 Royal Person (s)


Harinie aku nak cerita apa yang sudah berlaku terhadap aku .. Memang bagi aku ianya sangat menyakitkan tapi itu semua lumrah kehidupan .. Aku harus terima dengan redha kerana setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya.. Kita harus bersabar , tenang dan tidak menyelesaikan masalah dengan emosi kerana ia akan membawa kita kepada perkara yang lebih menyakitkan .. Apa yang penting kita harus berdoa memohon pertolongannya untuk memberi petunjuk kepada kita .. Kadang kala kita terburu - buru , kita terlalu mengikut kata hati sehingga tidak ingin mendengar penjelasan atau nasihat orang lain .. Tapi percayalah , tak semua manusia mempunyai sikap seperti itu .. 


Aku dipertemukan dengan seorang kaum Adam , aku tahu disaat aku mulai mengenali dia , dia sudah dimiliki oleh orang lain .. Tapi aku yakin suatu saat dia tetap menjadi milikku .. Aku tetap sabar menunggu kerana sifat sabar itu amat disukai oleh Allah .. Adakah cinta itu akan timbul ? Persoalan tersebut sentiasa bermain di fikiranku .. Aku yakin pada kekuasaan -Nya .. Aku terus mengenali dia dengan lebih mendalam .. Disaat itu mula berputik rasa cinta , rasa sayang dan rasa suka.. Aku tahu umurku masih muda tapi aku tidak dapat menahan perasaan tersebut .. Perasaan tersebut mula menerjah kedalam hatiku .. Aku dah tak dapat nak menyimpan lagi.. Aku mula berterus - terang dengannya .. Alhamdulillah , dia menerima ku dengan ikhlas .. Aku bersyukur ..


Kaum Adam itu diberi nama Muhd Hafiz Bin Mohd Hasidin ..Aku sangat menyayangi dirinya .. Aku berjanji akan menjaganya dengan sebaik mungkin .. Aku nak ucapkan terima kasih pada dia kerana menerima kekurangan yang terdapat pada diriku ini .. Aku tidak mahu kehilangan dia kerana dia seperti pelangi hidupku yang selalu menyinari .. Dia selalu mengembirakan aku ,mengambil berat pasal diriku .. Aku terlau menyayangi dia .. Tolong , jangan ada siapa - siapa ambil dia dari aku .. Dia dah ibarat jantung aku .
.
 I LOVE YOU MUHD HAFIZ (•‿•) 

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background