C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Kebosanan .. =.=
Wednesday 4 July 2012 ✿ 02:57 ✿ 0 Royal Person (s)


Hello semua..sihat ? harap2 sihatlah yea..berbalik kepada tajuk diatas ..diri aku sedang dilanda kebosanan..
aku rindu dia sangat2..tadi aku dapat tengok muke dia..
walaupun aku rase sedih sebab dia xnak bercakap dengan aku ,
tapi aku dapat tengok muke dia pun jadilah ..
angin , boleh tolong aku tak ? tolong sampaikan rindu aku
dekat dia..cakap dekat dia aku rindu dia sangat2..
bile aku dah bosan ,nielah jadinya...
tengok bawah oke...



Nothing to say..



Tersenyum melihat si Dia.. :)



gambar nie edit je..not real face..


Comel tak ?haha perasaan jap.. ;)

tulah kerja aku bile dah bosan..
haha .comel tak aku ?perasaan je kan..
k lah ,nanty aku update lagi..
bye u all.. Love you <3


Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background