C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Kawan Terbaik :')
Saturday 22 September 2012 ✿ 20:42 ✿ 0 Royal Person (s)

Hye hye .. harinie nak cerita pasal budak dekat atas nie .. Dia kawan aku .. walaupun umur aku dengan dia beza setahun jea tapi best kawan dengan dia .. dia kawan aku yang paling baik ..terima kasih sebab sudi jadi kawan saya .. Dia selalu jadi pendengar aku bila aku happy dengan sedih .. aku harap aku taknak kehilangan kawan macam dia ..memang untung siapa dapat dia .. meh , aku memperkenalkan diri dia dekat korang .. aku baru jea kenal dia tapi best kawan dengan dia.. 


 ~ MUHAMMAD ARIFF MUSTAQIM BIN KAMARUZAMAN
~ arep & arep roxar ,
~ 15 years old
~ stay dekat  shah alam , sekys 25
~ anak pertama daripada 4 adik - beradik
~ benci orang yang pengotor
~ sukakan kebersihan
~ ada pasukan bola sepak sendiri
~ suke tengok bola
~ suka pergi stadium
~ team Favourite "SELANGOR"
~ suka sound orang
~ taksuka cerita hantu
~ suka makan gula - gula
~ suka tweetting
~ suka update blog
~ suka layan perempuan
~ pemalu bila jumpe awek
~ makan banyak
~ tinggi 165cm
~ berat 56kg
~ suka bersukan
~ layan cerita kartun upin ipin , boboiboy ,detective conan, shin chan , doraemon
~ suka tido
~ suka texting orang yang tak sombong
~ lahir dekat TERENGGANU
~ suka keluar dengan member
~ suka layan cerita harry potter
~ tak merokok
~ taksuka minum air gas
~ takut dengan hantu~ benci dengan K-pop
~ suke texting dengan tyka farhana , ezzatie , lolypop dan akak ara adrianni ,
~ suka join ultras malaya , ultrasel
~ suka dengar lagu inggeris dan lagu jiwang
~ suka menangis
~ taksuka dengan subjek math
~ suka kumpul duit
~ suka mengemas rumah
~ suka sound adik
~ suka smackdown adik
~ suka beli baju
~ cita - cita nak jadi macam khairul fahmi
~ cousin dengan khairul fahmi  

Terima kasih sudi jadi kawan saya . saya sayangkan awak sebagai kawan sejati ..

TERIMA KASIH 
MUHAMMAD ARIFF MUSTAQIM BIN KAMARUZAMAN .. :')

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background