C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Happy Family :D
Monday 28 May 2012 ✿ 03:26 ✿ 0 Royal Person (s)
Hye-ii smua :D
dah behabuk blog aku..HAHA
oke mesti nak tahu ape kene mengena tajuk dia atas kan ??
meh sini aku ceritakan .
mule-ii aku nak cite pasal bapak kesayangan aku.. :D

Nama diberi Muhd Hafiq..

Dia nie Bapak kesayangan kami..
dia seorang yang penyayang ,setia dan tegas..
Cehh ,ayat bajet kan ??
HAHA :D

Nama diberi Nur Izzati..

Dia Along kesayangan kami..
dia seorang yang kelakar,penyayang,baik hati dan tegas..
yang paling penting dia seorang yang cantik..
setuju kan ?? wajib setuju :D
lagi satu dia sudah berpunya..
HEHE,,,,

Nama diberi Siti Nur Haslina

Dia Angah dalam keluarga kami..
dia seorang yang baik hati,penyayang,dan tegas..
dia sudah berpunya tau..
lagi satu dia nie cantek :D

Nama diberi Sharifah NurFazlin..

Dia nie Achik kesayangan kami..
dia seorang yang Happy go lucky,baik hati,penyayang dan tegas..
dia nie minat Hindustan..
dia comel tau .. :D
HEHE ..

Nama diberi Siti Hajar..

Aku adalah Alang dalam keluarga tersebut..
aku seorang yang simple,suke wat lawak bodoh..
aku suke warna PINK..
Already Taken.. :D
HEHE..

Nama diberi Amira Fathinah..

Dia nie Amir dalam keluarga kami..
dia seorang yang Happy go Lucky,baik hati,suke wat lawak dan tegas..
dia nie minat KOREA.. :D
HEHE...

Nama diberi Siti Mariatul Afzan..

Dia nie Adek dalam family kami..
dia seorang yang baik hati,penyayang,setia dan tegas..
lagi satu dia seorang yang cantik ... :)
dia nie minat pelakon Hindustan iaitu RANBIR.. :D
HEHE.....



Saya sayang Keluarga Bahagia saya..
Love You All... :D







Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background