C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Hari Guru
Thursday 17 May 2012 ✿ 22:47 ✿ 0 Royal Person (s)

16.5.2011 adalah HARI GURU di sekolah aku...tapi xbest sngat
sebab tahun nie sambut xsemeriah tahun lepas..
tapi tahun lepas meriah kejap jew..tapi tak pew ,walaupun
tahun nie tak meriah tapi aku happy jugak...
tahun nie skul aku temanya adalah Polka Dots..
Cikgu semuanya bergaya pada hari tersebut..
Alhamdullilah tahun nie tak terjadi yang teruk..
aku nak tahun depan wat yang lagi meriah..










Selit gambar Superman aku ...hehe
sayang dia ketad-ketad :)

SELAMAT HARI GURU untuk semua guru-ii
di S.M.K Dato' Shahardin ...

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background