C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Meningkat Remaja .. :)
Thursday 5 January 2012 ✿ 22:26 ✿ 0 Royal Person (s)
Hello Readers ><


      Fuhh dah lame aku xupdate blog aku nie..dah banyak sawang2 dekat blog aku ..bukan sebab buzi tapi aku xde mood n malas saje nak update..hahaha..ary nie aku nak certa pasal diri aku sendiri..pejam celik pejam celik aku dah jadi remaja lah ..aku bukan kanak2 yang boleh maen kejar2 satu sekolah..aku dh masuk FORM 4..adus !!aku xnak masuk FORM 4 ..aku takut nak ambk SPM ..tapi aku kena belajar dari sekarang supaya aku dapat keputusan cemerlang dalam SPM ..

     Ary pertama aku sekolah iaitu ary rabu ..dahlah ade orentasi ..cukup membosankan dengar ceramah ..dah lah aku nie xsuke dengar ceramah ..yang paling gembira aku dapat kelas aliran sains ..memang aliran 2 lah yang aku tunggu dari dulu lagi..akhirnya impian aku tercapai jugak :)...dari pagi sampai lah nak balik asyk dengar ceramah ..aku dengar ceramah sampai nak tertidor ..bukan best pun dengar ceramah nie tapi aku perlu dengar jugak untuk mase depan aku ..naseb baek lah sekolah 3 hari je..xdelah bosan sangat ..sebenarnya aku dah dapat pindah ..tapi aku nie yang gatal2 xnak pindah ..aku pun xthu nak pindah ato tak ..banyak kenangan aku at sekolah SMKDS nie..

      Dah tahu kelas ..mesty perlu tahu subjek ape nak diambik kan ??meh sini aku beritahu ..aku ambk 10 subjek ..banyak kan ??tapi terpaksa lah ambk banyak2 nie :(..subjek2nye ialah :

  • Bahasa Melayu..
  • Bahasa Inggeris
  • Mathematics
  • Tassawwur Islam
  • Sejarah
  • Chemistry
  • Physics
  • Biology
  • Additional Mathematics
  • Pendidikan Agama Islam

 nielah subjek2nye..k lah korng aku dah malas nak cerita panjang2 ..bye :)

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background