C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Hang out :)
Friday 23 December 2011 ✿ 06:43 ✿ 0 Royal Person (s)
Hello Readers >.<

  Ary nie aku nak cerita pasal HANG OUT aku ngn partner aku ..bukan aku ngn dia je tau !! kawan aku ngn partner dia lah kan ..xkan ngn partner aku..hihi >.< ..memang aku ngn kawan aku dah rancang nak kuar baru lah hari rabu bersamaan 21 DISEMBER 2011...memang gempak giler dapat dating ngn dia..aduh !!berlagak pulak aku kan ??HAHA :) memang perangai aku ..meh sini ,aku dah nak start cite nie..dengar baek2 tau :')

    Ceritanya bermula dari pukul 11.00 ,kawan aku jemput aku at umah aku..pz 2 g lah  ktm..first2 g letak motor dulu ..xkan lah nak bawak motor naek tren kan ??sambil2 tu kawan aku siap berdandan agy..dah siap berdandan ,g lah at stesen keretapi ,nak ambk tiket..tengok2 balak aku dah sampai dah..aku xdelah tegur dia cpb ramai at stesen ktm pz 2 aku malu nak tegur dia cpb dah lame aku tak jumpe dia..rase rindu yang membuak-buak akhirnya terlerai setelah dapat menghabiskan masa aku seharian bersama dia..aku borak2 lah ngn kawan aku tibe2 tren pun sampai ..ape lagi berebut2 lah nak masuk tapi akhirnya berdiri jelah dalam tren 2 ..ramai sangat sampai xde tempat kosong ..pz dah sampai seremban ,kami semua g lah ke SEREMBAN PARADE..

   Nak g ke SEREMBAN PARADE 2 kena lintas jalan dulu..aku nie kan jenis yang takot tak kira masa..aku ekot jelah ape yang balak aku buat ..pz 2 xabs2 dia perli aku... sakit aty aku dibuatnya :(..dah sampai SEREMBAN PARADE ,aku ngn kawan aku pun berpecah ..first2 aku jalan2 satu SEREMBAN PARADE 2 ..fuhh ,memang bez giler jalan ngn dia ..asyk tergelak je bile dengar dia wat lawak ..memang aku akan rindu saat2 indah itu ..dia teman kemana je yang aku nak pergi ..memang giler aku dibuatnya..xpernah2 aku dapat masuk semua kedai2 dalam SEREMBAN PARADE 2..ngn dia je aku berani  :)pz 2 g lak TERMINAL ONE..
  
    Mace nak kuar dari SEREMBAN PARADE nak ke TERMINAL ONE..terserempak lak ngn kawan aku ..ape agy kitorng g lah dating at TERMINAL ONE pulak..dekat sane dari tingkat bawah sampai lah ke tingkat atas aku berjalan..fuhh ,memang penat giler..aku mace 2 pun dah xlarat nak jalan ..Sampai je tingkat atas aku terus ajak dia g satu tempat yang paling aku suke iaitu kedai POPULAR hehe ..kat dalam POPULAR ,berjam-jam lamanya aku ngn dia memilih novel ..aku kujap nak yang ini ,kejap nak yang itu ..dia pun dah pening ngn pilihan aku ..memang lame giler aku at dalam 2 ..mase at kedai POPULAR ,dia ekot je kemana aku nak pergi ..memang best dapat kuar ngn dia..akhirnya aku pilih novel yang bertajuk BINI AKU TOMBOY KE ??yeah2 buku 2 dia nak bayar ntok aku :) ..memang happy giler aku mase 2 ..sampai skunk aku xbukak2 agy plastic buku 2 ..aku sayang giler at buku 2 .. hehe :)

      Pz dah keluar dari POPULAR ,aku dah tak larat ,aku ajak dia keluar dari TERMINAL ..pz 2 aku lepak2 ngn dia at luar TERMINAL ..mse 2 memang best giler ..dapat aku menganalisis tentang diri dia..aku pandang dia pun dia tak perasaan disebabkan tekun sangat membelek fon aku ..rindunye aku nak tengk kening dia..lagi satu mase 2 dapat tengok senyuman dia puaz2 ..hehe ,,dalam diam2 aku sempat agy menganalisis diri dia..pz 2 aku dapat panggilan dari kawan aku ,dia sowh aku ngn balak g SEREMBAN PARADE balik ntok maen bowling ..pz 2 balak aku cakap BYE at aku ..ape agy terus merajuk n terus g ..puas dia pujuk aku akhirnya berjaya jugak dia wat aku tersenyum balik ..

    Pz dah samapai at tempat maen bowling ..aku duduk2 lah at dalam 2 cpb aku dah tak larat nak berjalan lagi ..dah lenguh kaki aku berjalan ..aku ngn balak aku sebenarnya xde duet pz kaan aku baek aty nak belanja aku maen bowling ..TENKIU KAWAN ,AKU SAYANG KOE SANGAT2 ..ape lagi aku lawan lah ngn balak aku ..first2 terrer ,tapi bile dah akhir2 ,macam hampeh je aku maen ..akhirnya balak aku menang ..dia 72 kot ..aku pulak 70 .. tapi aku tabik giler at dia,rupe2nya dia pun pandai maen bowling ..dh abs satu game ,balak aku terpaksa g ke tempat internet service..aku xdpt nak teman dia ,jadi aku terpaksa bagi dia g sowng2 ..MAAFKAN SAYA.. :(

    Mase aku antar dia sampai ke lif ,aku dah nak nanges tapi aku tahan sebab dia taknak lihat aku nanges..bile aku dah nak g ke tempat bowling balik ,nak thu x ape yang dia wat at aku ??dia cubit pipi aku ..2 lah kenangan yang aku ade ngn dia..aku xnak kehilangan dia ..pz dah sampai at tempat bowling ,dia antar mcj at aku .tapi mesej dia telah membuatkan aty aku berasa sedih ..jadi aku dah xdapat tahan sedih aku ,aku mengalirkan airmata..pz dia da xde teman aku ,aku terus jagi senyap ...aku asyk terengat at dia je..akhirnya aku ngn kawan aku nak balik ke labu balik ..jadi kami semua g lah ke stesen ktm nak beli tiket ntok ke labu ..
lame jugak nak tunggu tren ..dalam 5.30 tren pun sampai ..dah sampai labu ,aku ngn kawan aku g ambk moto cpb nak antar aku balik .. hehe...

       21 DISEMBER 2011 hari yang paling gembira dalam hidup aku .. :)

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background