C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Ary Malik
Thursday 24 November 2011 ✿ 20:39 ✿ 0 Royal Person (s)
Umur: 40
Asal: Gombak, Kuala Lumpur
Pekerjaan: Pelakon
Hidangan Kegemaran: Makanan Laut
Lokasi Percutian Kegemaran: Eropah
Masakan Kegemaran Untuk Dimasak: Asam Pedas Kepala Ikan Merah
Pencuci Mulut Kegemaran: Tiramisu
Sweet or Savoury: Savoury
Chilli or Garlic: Garlic
       
          Profil 
 
   Siapa sangka seorang pelakon, pengacara dan penerbit mempunyai kebolehan memasak. Ary Malik yang popular mengacarakan beberapa rancangan di kaca TV suatu masa dulu kini bergelar peserta MasterChef Malaysia. Ibu kepada 3 orang anak ini menjadikan cahaya matanya sebagai sumber inspirasi untuk memasak. Di manakah kasih sayang akan dicurah kalau tidak kepada anak-anak.
     Masakan tradisional Melayu sentiasa menjadi pilihan utama Ary untuk memasak. Hidangan berasaskan hidupan laut seperti ikan, udang, ketam dan sebagainya sering digunakan dalam masakannya seharian.
       Tidak salah bagi seorang selebriti sepertinya meminati chef selebriti yang lain seperti Chef Ismail. Keunikannya menyediakan masakan tradisional sambil mengekalkan bahan-bahan asli dalam masakan menarik minat Ary untuk mencuba resepi-resepi Chef Ismail dalam masakannya.
     Ingin sekali Ary menemui peminatnya dan menyediakan masakan yang istimewa buat mereka. Bukan senang bagi seorang artis menyediakan sesuatu yang istimewa buat peminatnya. Pengalaman yang dikecapi sepanjang MasterChef Malaysia sudah pasti digunakan Ary untuk menyediakan hidangan istimewa ini.
      Sebagai seorang personaliti TV, menghasilkan rancangan memasaknya yang tersendiri merupakan impian Ary. Dengan cara ini, banyak ilmu yang telah dipelajari dalam MasterChef Malaysia akan dikongsi bersama penonton yang mengikuti rancangan ini nanti.

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background