C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
My Friends
Thursday 24 November 2011 ✿ 20:06 ✿ 0 Royal Person (s)
this NUR IZZATI ..dia nie kawan saya sejak sekolah rendah agy ..saya mule rapat ngn da mase form 2 ..masuk form 3 kami nie dah macam belangkas ...dia cantik kn ??memang pn .. nk 6ber ?? NO ..NO..NO already taken lah .. :)dia salu dengar masalah saya ngn MY HUBBY n dia salu bagi semangat n nasihat n saya ..baek kan dia ??mesty lah .. :)
This MIA MARIA ..dia kawan saya dari tingkatan 1 hingga lah ke tingkatan 3 ..dia nie pemalu sikit ...dia comey tau ..saya rase macam nk cubit je pipi dia .HEHE,jangam marah tau ;)...dia rapat ngn sowng kawan kami iaitu HASYA IENA ...MIA nie ramai peminat ,maklumlah dia nie cantik tau ...dia jgak salu dengar masalah saya ..n salu bagi nasihat at saya ...
This HASYA IENA ..dia nie lah kawan rapat MIA ...same2 cantik kn ??diowng nie xblh berenggang langsung ..biasalah kawan rapat sejak dari sekolah rendah agy..dia pn ramai jugak peminat ...maklumlah owngnye putih ,pz 2 pandai nyanyi lak 2 ...saya suka kawan ngn dia ..blh wt saya happy ,bile saya sedang sedih..dia nie comey ,saya nk je cubit pipi dia nie .. :)
This AKMAL WAHIDA ...dia nie comey n cntik orngnye ....nk 6ber ??NO ..NO..NO ..already taken oke !!korng lambt sgt nk takle dia !! :) dia nie baek owngnye...dah lah baek pz 2 pandai lak :)..dia nie pandai MATHEMATICS ...klo sy xpt nk jawab soalan MATH ,saya tnye dia,mesty dpt jawapannye .;)tengx tolang saya..awk ??saya nk cubit lah pipi awk yang gebu 2 :)...
This MUYASSARAH ...yang pakai beg 2 lah SARAH ...dia nie kecik je owngnye...jgn disangka kecik tapi dia pandai dalam pelajaran..kecik2 cili padi ...saya salu tnye soalan yang saya xblh jawab..tengx dh tlg saya..dia nie kawan saya dari tingkatan 1 hingga lah ke tingkatan 3 ...saya nak kawan ngn awk sampai bile2 tau.. :)

This MUHD HAFIS ...dia nie kawan saya mase tingkatan 3 ..saya rapat ngn dia sebab saya ngn dia nie satu bengkel ngn dia waktu KH ...dia salu tlg saya klo saya ade masalah nk buat kerja kursus KH ..saya pn kadang2 tlg dia...dia nie pndai tau...pz dpt jadi PEGAWAS SEKOLAH ..saya suka kawan ngn dia..dia nie suke wt lawak.:.. ;)


      # This all story about my FRIENDS....saya sayang kamu semua...nie KISS dari saya MMUUAAH... semoga kamu semua dapat capai cita2 yang kamu semua impikan :)#

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background