C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Pemilik Hati
Thursday 15 December 2011 ✿ 01:11 ✿ 0 Royal Person (s)
Awak adalah lelaki satu dalam sejuta
Awak juga adalah kumbang paling cantik dalam hidup saya
Sifat, perbuatan, percakapan, fizikal, mental dan emosi
Penyebab saya jatuh cinta pada awak
Biar mulut yang banyak berkata tentang kita
Tapi saya ketepikan semua tu untuk kebahagian masa depan bersama
Dari celik mata bangun tidur hinggalah ke mati sementara
Hanya awak seorang dalam hati dan fikiran saya
Kasih sayang saya hanya saya serahkan pada awak
Kerna awak adalah satu-satunya bagi saya
Siang diundang wajah menawan
Malam didatangi khayalan indah
Ditemani oleh keceriaan bunga-bunga ros merah
Yang mengamit kenangan dan wangian cinta
Datang seorang putera idaman hatiku
Berpakaian merah jambu disusuli hijau muda
Membawa cinta sejati dan murni
Yang menerangi mimpi saya daripada dihantui kegelapan
Kerna putera itu adalah awak
Permata sinaran kasih mutiara hati menyerlah
Membangkitkan tubuh yang lena dibuai mimpi
Bertemu lagi di botani inspirasi
Bertentang mata meratap syahdu
Syahdu tujuh pelangi yang mewarnai hidup saya
Mata hati saya kini gila bayang terhadap awak
Rindu yang tak henti bak sungai yang mengalir tiada noktahnya
Mengenangkan kenangan saat-saat manis awk dan saya
Disaat kita berdua, beradu asmara
Hanya PEMILIK HATI awak dan saya

#sayangawakketadketad#

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background