C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Sekolah ..
Monday 6 February 2012 ✿ 05:08 ✿ 0 Royal Person (s)
Ello Readers :))

        Dah lame aku xupdate ..rase rindu pulak dekat blog aku nie..oke-2 arynie aku nak update pasal sekolah aku nie..pejam celik-2 dah form 4 aku ..umur pun dah semakin tua..n tahun depan aku bakal menghadapi peperiksaan besar iaitu SPM ..fuhh ,aku dah xsabar nak kuar dari sekolah ..aku dah xnak sekolah lagi ..HAHA..aku nak kerja ,sambung belajar n aku nak kawen ..gatal pulak minah sorng nie..aku nak kawen ngn dia aje...sapekah dia ??tunggu dah lihat sape yang akan kawen ngn aku ..k-2 berbalik pada cite sekolah ..seriez aku cajap ..masuk form 4 nie memang banyak dugaan ..aku dah xbleh maen2 mcm dulu lagi..lagi satu kerja sekolah bukan semakin berkirangan tapi semakin bertambah ..tension aku dibuatnya..dah lah form 4 nie aku kena belajar Addmath,Fizik,Kimia n Biologi ...Addmath dahlah susah ..nak pecah kepala otak nak jawab soalan dalam buku ..tapi aku harus terima jugak cpb addmath adalah subjek yang penting ntok masuk ke universiti...dah lah tahun depan sejarah kena lulus ..adoh ,aku nie bukan minat sangat dengan sejarah ..aku xsuke nak mengingat tentang sejarah-2 lame..wat pening kepala aku je..tapi naseb baek lah aku punye sejarah form 3 oke.. HEHE ...aku harap sejarah aku akan lulus..aku suke belajar kimia..cikgu dia sporting ..tapi waktu kimia ,masuk lab ..mulelah aku asyk menguap je bile Sir ajar at depan ..kawan-2 aku pun same..tapi form 4 nie bukanlah bulan untuk honeymoon ...aku xsangka yang aku nie dah semakin tua.. :))...k lah sampai sini je ;) ..bye-2

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
Siti Hajar Sulaiman is here !!!!!


Jaja is here :),Taken by Amirul.



Something
Choose background